سلام . با قسمتي ديگر از مجموعه مقالات آموزش راه اندازي و پياده سازي VOIP با سيستم تلفني ايزابل در خدمت شما عزيزان هستيم . در اين پياده سازي VOIP قسمت ار مجموعه مقالات آموزشي Figika مي‌خواهيم پس از معرفي ، به بررسي تنظيمات بخش اطلاعيه‌ها يا Announcements در ايزابل بپردازيم ، با ما همراه باشيد .


ANNOUNCEMENTS در ايزابل


همانطور که همه‌ي ما مي‌دانيم مهم‌ترين راه برقراري ارتباط يا تعامل مرکز تلفن VOIP با کاربران سازمان از طريق اعلان‌ها يا اطلاعيه‌هاي صوتي مي‌باشد ، به همين دليل يکي از مهم‌ترين اقداماتي که بايد پس از نصب و پياده سازي VOIP انجام دهيم ، تنظيم اعلان‌ها مي‌باشد ، که در مرکز تلفن ايزابل براي اين موضوع به بخش Announcements در تنظيمات PBX Configuration مراجعه مي‌کنيم . به کمک اين بخش مي‌توانيم اعلان‌هاي مختلفي را براي تعامل مرکز تلفن سازمان با کاربران ايجاد کرده و تنظيمات مورد نياز براي سناريوي مورد نظرمان را اعمال کنيم .


براي درک بهتر اين موضوع بهتر است نگاهي به تنظيمات Announcements در Issabel بياندازيم ، بنابراين به بخش PBX Configuration در زير منوي PBX رفته و روي Announcements کليک مي‌کنيم . حال براي ايجاد يک اعلان جديد کافيست روي Add Announcements کليک کرده تا تنظيمات مربوطه نمايش داده شود .


Announcements در ايزابل


?


Announcements در Issabel


?


در ادامه به بررسي فيلد‌هاي موجود در اين بخش خواهيم پرداخت :



  • Description : در اين فيلد مي‌توانيد براي منظم بودن و يا ياد‌آوري موضوعي خاص يک توضيح براي اين اطلاعيه وارد کنيد .

  • Recording : در اين بخش بايد صداي ضبط شده‌ي مورد نظر خود را انتخاب کنيد . ( در قسمت قبلي سري مقالات آموزش راه اندازي VOIP با ايزابل ، نحوه استفاده از بخش ضبط صدا در Issabel را مورد بررسي قرار داديم . )

  • Repeat : در اين فيلد بايد تعداد پياده سازي ويپ دفعاتي که مي‌خواهيد اين پيام تکرار شود را وارد نماييد .

  • Allow skip : با فعال کردن اين بخش مي‌توانيد به کاربران اجازه دهيد تا با فشردن يک کليک اين پيغام را رد کنند .

  • Return to IVR : يکي از مواردي که مي‌توانيد در آن از اعلان‌ها استفاده کنيد تلفن گويا يا IVR مي‌باشد . در صورتي که اين گزينه را فعال کنيد اگر کاربر از يک منوي تلفن گويا يا IVR به سمت اين Announcement هدايت شده باشد پس از پايان اعلان مجدد به منوي IVR باز مي‌گردد .

  • Destination after playback : در اين فيلد مي‌توانيد مقصدي را تعيين کنيد تا کاربران شما پس از شنيدن اين اطلاعيه به آن مقصد هدايت شوند ، اين مقصد مي‌تواند يک داخلي ، صف ، IVR و يا حتي قطع کردن تماس نيز باشد .


پس از اين که فيلد‌هاي مورد نظر خود را کامل کرديد کافيست روي Submit کليک کرده و سپس براي اعمال تنظيمات روي Apply Config کليک کنيد . حال که اطلاعيه مورد نظر خود را ساختيد مي‌توانيد از آن در هر بخش از مرکز تلفن مانند IVR ، صف‌ها و … استفاده کنيد که در مقالات بعدي هر يک از اين موارد را به صورت جداگانه مورد بررسي قرار خواهيم داد . در صورتي که در مورد نحوه تنظيم Announcement در ايزابل سوال يا ابهامي داريد مي‌توانيد از طريق فيلد ديدگاه‌ها با کارشناسان Figika در ارتباط باشيد .


 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

محمدعلی قنبری شرکت خدماتی کاریابی چند منظوره کهکشان نمونه سوالات اکوتوریسم فنی حرفه ای تحليل آماري مقالات و پايان نامه Eric دختر حوا وبلاگ کرمانشاه چنگ دل خدمات پرستاری در منزل Matt